Pratik brownie tarifi

18 Şubat 2012 Cumartesi
İki gündür düzenli olarak blog yazmaya vakit bulabildiğim için kendimle gurur duyuyorum :) Ne zaman artık düzenli olarak yazacağım desem en fazla 1 gün sürüyor. Artık karar verdim , blogum biricik dostum olacak :) Yeni açılacak olan sitemde bomboş blogumun yayınlanmasını istemememin de bu kararda küçük bir etkisi oldu tabii :) Açılacak olan sitem için artık daha çok çalışmaya başladım. Öncelikle bir twitter hesabı aldım. Orada düzenli olarak paylaşımlarda bulunuyorum. Yaptıklarımı hiç tanımadığım insanlarla paylaşmak ve onların ilgisini görmek çok hoş . Şimdi de terkettiğim blogumla ilgilenmeye başladım. Artık blogumda bazı tatlı tariflerime de yer vereceğim :) Hepsi denenmiş olan tariflerimi bir köşede tutmak yerine sizlerle paylaşmanın vakti geldi diye düşünüyorum .
Bugün paylaşacağım ilk tarif benim en çok yaptığım , en pratik ve en lezzetli bulduğum brownie tarifi. Oldukça zahmetsiz , bir o kadar da kolay olan bu tarifi , çok kısa bir sürede servise sunmanız mümkün. Küçük bir not : Kullandığım görsel sıkça takip ettiğim ingiliz bir bloggera aittir. 

Malzemeler:
  • 1 su bardağı eritilmiş tereyağı
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 2/3 su bardağı kakao
  • 1 bardak süt
  • 1 tatlı kaşığı vanilya
  • 4 adet yumurta
  • 1 su bardağı un
  • 1 tatlı kaşığı kabartma tozu
  • 1/2 çay kaşığı tuz
  • İstege göre öğütülmüş badem ya da fındık
Yapılışı:
  • Öncelikle Bir kaba eritilmiş tereyağının çok az bir kısmını , şekeri , kakaoyu ve sütü ekleyelim. Bu karışımın bir kısmını daha sonra kullanmak üzere bir su bardağına aktaralım.
  • Elde ettiğimiz karışımdan bir su bardağına daha sonra kullanmak üzere aktaralım. Karışımın geri kalanına sırasıyla vanilya , yumurta , un  , kabartma tozu , tuz de badem ya da fındığı da ekleyelim.
  • Eklediğimiz malzemeleri yavaşça karışıma yedirdikten sonra önceden ısıttığımız 180 derecelik fırınımıza aktaralım , yaklaşık 25-30 dk sonra tamamen pişmiş olacaktır.
  • Fırından çıkan keki biraz ılındıktan sonra kare şeklinde kesip , üzerine önceden ayırdığımız kakaolu karışımı dökelim. Böylece hazırladığımız pratik sosla birlikte servise hazır.
Servis Önerisi:
Yanında vanilyalı dondurma ile servis edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Categories

Follow Me on Pinterest
 

© 2010 Özel Günler Için.., Design by DzigNine
In collaboration with Breaking News, Trucks, SUV