Ferrari pasta !

17 Şubat 2012 Cuma
Uzun zamandır yine bloga bakamadım ama artık yeni kararlar alıyorum. Bloguma düzenli bir şekilde yazacağım ve yaptıklarımı paylaşacağım . Buna ilk olaak ferrari pastamı paylaşmakla başlıyorum. Bu pastayı bir arkadaşımın yeğeni için hazırladım. Açıkçası oldukça ugraştırıcı olan pasta bittiğinde bir hayli yorgun hissemiştim . Hatta o gece rüyamda da pasta yaptığımı hatırlıyorum :)) Ufaklık tam bir ferrari fanatiğiymiş ve pastasını da aynı şekilde yaptırmak istemiş. Siparişi aldığım zamandan itibaren ilk olarak işimi kolaylaştıracak ferrari şeklinde kek kalıbı aramaya başladım . Ancak internetten yaptığım araştırmalar sonucu öyle bir kalıp olmadığının farkına vardım :) Birkaç gün daha her zaman alışveriş yaptığım sitelerin dışındaki siteleri de araştırdım ve sonunda tekrar hayal kırıklığına uğradım. Vaktim azaldıkça kalıptam ümidimi kesip bu pastayı kalıpsız nasıl yapabileceğimi düşünmeye başladım. Son olarak bir de şansımı Eminönü'nde denemeye karar verdim.
Yaptığım dört saatlik gezintiden sonra yine istediğim kalıbı bulamadım ve ihtiyacım olmayan herşeyi alıp kalıp olmadan evime döndüm . Hatta kendimi o kadar kaptırmışım ki aldıklarımı tek basıma eve çıkaramadım . Eve gidince de ilk olarak aldıklarıma tek tek baktım , yerleştirdim ve o aksam yorgunluktan kendime gelemeyeceğimi düşünüp hiçbirşey yapmamaya karar verdim. Tavsiyem , eminönüne gideceğiniz zaman sabah saatlerini seçin ve alacaklarınızı belirleyip listenin dışına çıkmayın . Pasta malzemeleri satan her yerden farkında olmadan ufak tefek o kadar çok şey almışım ki , farkettiğimde apartman merdivenlerini çıkamıyordum.



Evet şimdi de biraz pastamızdan bahsedelim . Söylediğim gibi kalıp bulamayınca , pasta keki ve kremasını elimle şekillendirmeye karar verdim . Kestim , sıvadım , düzelttim ve kriz geçirmeden pastaya araba şekli vermeyi başardım. Pasta kekini kakaolu , kremasını ise vanilyalı yaptım. Kremanın arasında ise çikolata parçaları kullandım . Sevdiğim bir uyum oldu . Ve sıra geldi en sevdiğim kısım olan pastanın üzerini kaplamaya . Eğlence başlasın !

Sonuçta resimlerini sizlerle paylaştığım bu pasta çıktı ortaya. Daha sonra da sizlerle paylaşacağım kurabiyelerle pekiştirdim şeker hamurundan araba yapma deneyimlerimi :)

İyi ki doğdun Emre !

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Categories

Follow Me on Pinterest
 

© 2010 Özel Günler Için.., Design by DzigNine
In collaboration with Breaking News, Trucks, SUV