Yeni Yıl Yaklaşırken...

21 Aralık 2011 Çarşamba

Bir yılı geride bırakıp yeni bir yıla merhaba dememize sayılı günler kaldı... Eminim ki herkesin yeni yılda hediye almayı düşündüğü birileri vardır. Özel olmasını düşündüğünüz , karşınızdakini mutlu edecek bir hediye. Kim istemez ki ? İçlerinde Kaan , Batu ve Koray adlı üç kardeşe verilecek hediyelerin de bulunduğu , cupcake ve kurabiyelerden oluşan yeni yıl temalı tasarımlarımı paylaşacağım bugün.

Hepimiz hediye almayı çok severiz ama bazen paketi açtığımızda sıradan ve üzerinde pek düşünülmemiş bir hediye olduğunu görürüz. Bunun yerine; emek verilmiş biraz olsun kafa yorulmuş bir hediye olsa nasıl gülümsetir özel hissettir sevdiklerinizi. Bu hediyeler sizin Htasarımınız olacağı ve el yapımı olacağı için gülümsetecektir bence.


Noel babanın çuvalından çıkan paketler gibi fırından çıkarttığım her bir kurabiye gülümsetecek birilerini.Bu yüzden en zevklisi özel gün ürünleri yapmak.Birine kendini özel hissettirecek üzerinde isminin yazılı olduğu bir kurabiye , ya da yeni yıl kutlamasında sofranızda bulunacak çikolatalı cupcakeler , bana göre gayet hoş bir hediye seçimi.

 Sanırım yeni yıl bana uğurlu gelecek, şimdiden kendini göstermeye başladı  bile. Satışlarım düzene giriyor, daha da iyi olacağına inanıyorum. Özellikle tanımadığım kişilerden sipariş almak ayrı bir mutluluk. Bu siparişler arttıkça daha iyi hissediyorum ve daha fazla yaratmak, paylaşmak istiyorum sizlerle.


 Bir de yeni web sitemin açılacağını belirtmek isterim. Şu an hazırlanmakta olan web sitemi yakında sizlerle paylaşacağım. Bunun için sabırsızlanıyorum :) Ayrıca yeni kartvizitlerim de tasarlandı , basıma hazır. Birkaç gün içinde onun da resmini eklemek istiyorum. 
Yeni yılın herkese mutluluk getirmesi dileğiyle , mutlu yıllar dilerim :)


Betül Üveren
0535 515 08 50

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Categories

Follow Me on Pinterest
 

© 2010 Özel Günler Için.., Design by DzigNine
In collaboration with Breaking News, Trucks, SUV