Smurfs !

13 Aralık 2011 Salı
İki günlük bir uğraşın üzerine siparişlerimi yetiştirdim ve bloguma yazma fırsatı buldm :) Bu seferki tasarım benim için çok özel . Çocukken en sevdiğim , izlemeye doyamadığım ve bir gün görme umuduyla hep uslu çocuk olduğum çizgi film kahramanlarını tasarladım bu kez. Çikolatalı cupcakelerin üzerine oturmuş kitap okuyan , piknik yapan ve çiçek diken şirinler çıktı ortaya :)
 Yapım süreci çok keyifli geçti , önce keklerimi hazırladım , soğumalarını beklerken neler yapacağımı aklımda canlandırdım ve işe koyuldum. Tasarlarken sürekli çocukken izlediğimden aklımda kalan kareler aklıma geldi. İzlerken yaptıklarım , Hep tatmak istediğim şirin çilekleri , şirin babanın öğütleri... Bu sevimli fikri İzmir'den arkadasım Serap'a borçluyum. Cupcakeler şimdi kargoda , İzmir yolunda. Afiyetler olsun Serap :)
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Categories

Follow Me on Pinterest
 

© 2010 Özel Günler Için.., Design by DzigNine
In collaboration with Breaking News, Trucks, SUV