Music !

13 Aralık 2011 Salı
Şarkı söylemeyi çok seven bir arkadasım için hazırladığım cupcakeleri paylaşacağım bugün de. Daha önce temasıyla ilgili konuşmuştuk ancak ne yapacağıma henüz karar vermemiştim. Sabah uyandığımda resmen bütün görüntüler aklıma birer birer düştü :)
Hemen kalkıp işe koyuldum , aklımdakileri bir bir hayata geçirdim. Plaklar , notalar , porte , kulaklık... Onların yanına bir de yeşil - kırmızı renklerde bir de hediye paketi ekledim. Malum , yeniyıl yaklaşıyor ... Yakın zamanda yeni yıla özel yaptığım cupcake ve kurabiyelerimi de paylaşacağım , sırada onlar var. Bu tema için belirli renkleri kullanmayı tercih ettim. Siyah , kırmızı ve beyaz renkleri ağırlıklı olarak kullandım. Sade olmaları daha ilgi çekici diye düşünüyorum :)

Birkaç saatlik bir uğraş sonucunda keklerim yolculuğa hazırdı :) Kargo şartlarına uygun şekilde kutuladım. Uzun yola çıkacakları için iyi korumak gerekiyor , kutu seçimim , kullandığım paketler vs herşeyi kargo şartlarına göre hazırlamak da eper zaman alıyor :) Tüm kutulama ve paketleme işlemleri bittikten sonra şirinler temalı cupcake kutusunun yanında müzik temalı olanlar da yerlerini aldı . Bugün hediye kutularım İzmir'e doğru yola çıktılar , yarın ulaşmış olacaklar...




Kurabiyevi
0535 515 08 50

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Categories

Follow Me on Pinterest
 

© 2010 Özel Günler Için.., Design by DzigNine
In collaboration with Breaking News, Trucks, SUV