İkisi Bir arada !

10 Aralık 2011 Cumartesi
Herkesin hayatında hatırlanmaya değer bazı özel günler vardır. Yılbaşı , doğumgünleri , yıldönümleri , sevgililer günü ... Ancak bazen öyle yoğun zamanlar geçiririz ki , bu günlerin hepsini hatırlamak imkansız hale gelir ve bahaneler devreye girer :) "Canım ya aradım seni telefonun kapalıydı , aa mesaj atmıştım gelmedi mi sana , unutmadım aslında ben sana sürpriz yapacaktım" gibi bahaneler devreye girer ... Bu sorunları biraz olsun çözen şanslı bir arkadaşım var. Bir süre önceki konuşmamızda erkek arkadaşına bir hediye hazırlamam için benden yardım istedi. Hediyenin ne için olacağını sorduğumda hem yıldönümü hem de doğum günü için olduğunu söyledi. Hatırlamam gereken tüm özel günlerin yılın ayrı zamanlarına dağılmış olduğunu düşünerek , arkadaşımı gerçekten çok şanslı buldum :)
Gelelim kurabiyelere , başbaşa kutlanacak bir yıldönümü ve doğumgünü için , her kurabiyenin iki kişiye özel olmasını tercih ettik. Ali Bey'in en sevdiği çiçek olan güller ilk tercihimiz oldu. Siyah düz fonun üzerini süsleyen gül buketi , çikolata tadında şeker hamuru ve vanilyalı kurabiyeler çok lezzetli ve uyumlu görünüyor.

İkinci tercihimizi de hem doğum gününe özel iyi dilekler , hem de birlikteliğin ilk yıldönümü tarihini işlemekten yana kullandık. Kurabiyelerde kullandığımız gül figürü ve çiçek desenleri oldukça klasik bir görüntü sağladı. Şarabın yanında yenmeye hazır çikolata ve vanilyalı kurabiyeler oldukça iştah açıcı görünüyor.
Son olarakta birbirini izleyen şişkin yanaklı bir çift kurabiye oldukça sevimli bir görüntü oluşturdu. Tam da bu çifte uygun yanakları dolgulu bu sevimli kurabiyeler Ali Bey'in çok hoşuna gitmiş :) Birlikte geçirecekleri daha nice mutlu yıllar dilerim ..!
Kurabiyevi
Betul Uveren
0535 515 08 50
Betuluveren@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Categories

Follow Me on Pinterest
 

© 2010 Özel Günler Için.., Design by DzigNine
In collaboration with Breaking News, Trucks, SUV